کد خبر: 905943
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۴
بنياد مستضعفان براي حمايت از بخش خصوصي و توجه بيشتر به پروژه‌هاي ملي، حضور شركت‌هاي تحت پوشش خود در پروژه‌هاي پيمانكاري كمتر از ۱۰۰ ميليارد تومان را ممنوع اعلام كرد.

به گزارش «جوان» بنياد مستضعفان انقلاب اسلامي براي تقويت توان رقابت بخش خصوصي در ابلاغيه‌اي ورود هلدينگ‌ها و شركت‌هاي اين بنياد در پروژه‌هاي پيمانكاري با كمتر از مبلغ ۱۰۰ ميليارد تومان براي شركت‌هاي گروه يك خود و ۷۰ ميليارد تومان براي ساير شركت‌هاي تحت پوشش را در اخذ پروژه‌هاي پيمانكاري از سال ۹۷ ممنوع اعلام كرد. بنا بر اين گزارش اين ابلاغيه با هدف افزايش قدرت رقابتي بخش خصوصي و حضور مؤثرتر بنياد مستضعفان در پروژه‌هاي كلان صورت مي‌پذيرد. با توجه به توانمندي‌ها و حسن سوابق شركت‌هاي گروه بنياد در اجراي پروژه‌هاي پيمانكاري، اجراي ابلاغيه مزبور جهت ارائه خدمات فني و مهندسي در پروژه‌هاي كلان كشور و همچنين ايجاد فرصت حضور در مناقصات بين‌المللي، مي‌تواند نقش مؤثري در حفظ و ارتقاي توانمندي شركت‌هاي زيرمجموعه و نيز كسب مزيت رقابتي در بازارهاي بين‌المللي را به همراه داشته باشد.
بر اساس ابلاغيه حوزه رياست بنياد مستضعفان حضور هريك از شركت‌هاي زيرمجموعه بنياد در پروژه‌هاي پيمانكاري داخلي تنها منوط به رعايت حداقل سقف ريالي مبلغ پيمان اعلام شده است كه در تمامي مراحل فعاليت پيمانكاران از مرحله شركت در مناقصات تا انعقاد قرارداد و در حين اجراي پروژه، توسط كميته تخصصي پروژه‌هاي پيمانكاري مورد نظارت و كنترل قرار مي‌گيرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار